5/05/2011

bahagia bahagia!


seronoknya bila sihat ya?

nikmat yang amat-amat jarang kita syukuri.

bernafas dengan baik, 
akal dan pemikiran yang seimbang,
kulit yang boleh menyentuh dan memegang sesuatu,
darah yang mengalir deras,
kaki dan tangan yang boleh digerak-gerakkan dengan sepuasnya,

maha suci Allah! siapalah yang mampu berikan semua nikmat ini melainkan hanya Allah.
dan siapalah jua yang berkuasa menarik semua nikmat ini melainkan Allah jua.

aku akan terus berjuang....
Berjuang untuk menikmati kebahagian yang sementara demi mencapai kebahagian yang abadi!

ohh. saya amat sayang keluarga saya, sahabat-sahabat saya, semua muslimin muslimat dan....teman saya! hehe.

1 bisikan:

Menang atau Syahid Adwa' on May 18, 2011 at 9:44 AM said...

same here :)

Post a Comment

 

Fatimah Zahra Hanan Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino