10/31/2010

Suami memimpin Isteri Mengurus


ok. promote buku.
buku ini saya beli untuk mama (nak ambil hati sebab dah spend duit dia beli buku lain dan kesanggupan mama dan abi hantar saya ke UM untuk suatu program. Saya hampir merajuk bila abi hantar saya lambat sampai saya terlepas bas. T___T )

saya sangat sukakan buku ini! haha..
bila selak sehelai; ketawa. selak sehelai, ketawa.
taklah lawak sangat, tapi inilah benda remeh-remeh yang berlaku dalam rumah tangga yang jarang kita sedari.
menjadi konsultan pada mama dan abi juga memerlukan saya membaca buku ini.

las2 kena marah dengan mama. aiseh..

"time mama nak baca, abi ambik! pas tu dia gelak2"
"mama letak sini (tepi kerusi), kak long curik. hish, geram betul!"

"kak long pulangkan bila kak long dah habis baca..hehhehe"

dah...kena baling ngan bantal. best.....

(hah, apa...curi...? eh, kak long jugak tau yang belikan buku ni.-ok, sifat si anak memang suka mengungkit, sorri)

"seorang pemimpin lebih hebat daripada pengurus. tetapi pemimpin tetap memerlukan seorang pengurus untuk melicinkan urusan-urusannya" -aulia-

0 bisikan:

Post a Comment

 

Fatimah Zahra Hanan Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino